سلام به همگی...
.
سعی می کنم زین پس سوالاتی که هر از گاهی ممکنه برای هر کدوم از ماها پیش بیاد رو اینجا قرار بدم...

.

از همه خوانندگان عزیز، تقاضا دارم که در پاسخ به این سوالات شرکت کنند.

.

سوالی که امروز میخوام مطرح کنم، شاید برای کم تر کسی اتفاق نیفتاده باشه...

.

لذا فکر میکنم پاسخ های جالبی رو میتونیم شاهد باشیم...

 

===================

===================

 

طرح مسأله:

.

فرض کنید که شما ازدواج کردید (البته اونایی که مجردند فرض کنند، برای متأهلین که این فرض محققه. پس اونا خواهشاً فرض نکنن!)

.

حالا فرض کنید که بچه دار شدید

.

آقا پسر یا دختر خانمتون به سن مثلاً 7 - 8 سالگی رسیده...

.

یه روز به طور ناگاه از شما میپرسه که بابا، مامان؛ «خدا چیه؟ و کجاست؟»

.

در این موقعیت، واکنش شما چه خواهد بود؟

.

آیا سوال او را بی پاسخ رها می کنید؟

یا

او را از پرسیدن چنین سوالاتی نهی می کنید؟

یا

برای او توضیح می دهید؟ چگونه؟

 

(منتظر پاسخ های شما هستم...)