فعلاً که هیچ!

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سبب توحّش داعشی ها

بسم الله الرحمن الرحیم

    لابد برای شما هم این سوال پیش اومده که چطور این داعشی ها یک چنین خوی درنده و وحشی گری دارند، به طوری که تنها با ملحق شدن به این گروه تروریستی بعد از چندی تبدیل به یک جانیان درجه یک می شوند و تمام خصلت های انسانی گذشته را از یاد می برند؟
    مطلب زیر را به نقل از ایسنا بخوانید تا متوجه شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

دانلود مقاله «وحدت اسلامی در روایات» اثر استاد گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین عبدالله مجدمی (حفظه الله)

بسم الله الرحمن الرحیم

    مقوله ی وحدت اسلامی یکی از مهمترین مسائل امروز ماست که بارها و بارها از طرف مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته مورد تأکید قرار گرفته است و از جمله نقاط حساسی است که دشمن بی پرده انگشت تأکید بر آن نهاده، شیعه و سنی را به جان یکدیگر انداخته است. از طرفی برخی معاندین و مغرضین و برخی جاهلان چه در داخل و چه در خارج فریب این تزیین شیطان بزرگ را خورده و هیزم برای این آتش اختلاف خانمان سوز مهیا می کنند. «و زیَّن لهم الشیطان أعمالهم»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

داستان تلخ «ژن خوب» تمامی ندارد...

تیرماه سال گذشته موضوع استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت محمدعلی وکیلی در مجلس کلید خورد.

عضو فراکسیون امید طرح استیضاح ربیعی را به‌ شدت در مجلس پیگیری و حتی در نامه سرگشاده به تشریح دلایل اصرار خود بر استیضاح وزیر پرداخت.

این آتش تند برای استیضاح ربیعی اما چند روز بیشتر تداوم نداشت و ناگهان نماینده‌ای که شدیداً برای عملی شدن استیضاح عجله داشت، از ادامه پیگیری طرح، منصرف شد.

رها کردن طرح استیضاح وزیر با وجود چندین هفته و جنجال‌های رسانه‌ای از سوی وکیلی، در کنار انتصاب فرزند دهه هفتادی وی به‌عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شبهه‌های فراوانی را ایجاد می‌کند.

در همین رابطه شنیده‌شده که وکیلی چند روز قبل هم با علی ربیعی دیداری داشته و تأکید کرده که تمام تلاش خود را برای رأی آوری وی در مجلس انجام خواهد داد.

وکیلی


ژنش خوبه دیگه...!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

مقاله «نظام اسلامی و رأی مردم» حجت الاسلام استاد عبدالله مجدمی

بسم الله

    اگه یادتون باشه، یک چند مدت پیش رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران آقای روحانی یک صحبتی در مورد نظام اسلامی و مشروعیت و مقبولیت و رأی مردم و... کردند که خیلی ها اعتراض کردند و طبیعتاً خیلی ها هم سوت و جیغ و هورا کشیدند!! در این رابطه یک مقاله ی 23 صفحه ای خیلی خوب و البته علمی از استاد گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین عبدالله مجدمی حفظه الله هست که به نظرم میتونه خیلی چیزا رو واسه مون روشن کنه... حداقل بفهمیم که واقعا نظر اسلام در این رابطه چی هست. (چکیده و دانلود مقاله در ادامه مطلب)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

مجلسی داریم که ...

مجلسی داریم که به عنوان مخالف وزیر ثبت نام می کنند، اما به عنوان موافق حرف می زنند!

مجلسی داریم که ۱۴۲نفر نماینده موافق برای بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو ثبت نام کردند ولی ۱۳۳ تا رای بیشتر نمی آورد!

مجلسی داریم که علی رغم مخالفت عارف و اصلاح طلبان ، رحمانی فضلی وزیر کشور 250 رای می آورد. خود گواه است که لاریجانی در راس امور است!

مجلسی داریم که به بهترین وزیر دولت یازدهم یعنی حجتی وزیر کشاورزی یکی از کمترین رای ها را می دهد!

مجلسی داریم که به تنها وزیر اصلاح طلب مشارکتی و سفارش شده خاتمی رای نمی دهد!

مجلسی داریم که نه اصلاح طلب است نه اصولگرا و نه انقلابی، فقط مجلس لابیست هاست و جای معامله. و زبان این جماعت لابیست را فقط روحانی و لاریجانی خوب می فهمند!

 علیرضا فقیر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

اسید پاشی

بسم الله الرحمن الرحیم

    اسید پاشی در ایران همونطور که همه میدونیم، یک مدتی خیلی سروصدا کرد و طبق معمول همه ی تقصیرا افتاد گردن نظام، نمیدونم چرا هر اتفاقی در این مملکت بیفته به پای نظام گذاشته میشه. کی میدونه؟!! شاید واقعاً تقصیر نظامه... اما میخواستم یک آمار خیلی جالب رو به اطلاع دوستان عزیز برسونم:

شهر لندن با 454 مورد حمله اسیدپاشی در سال 2016 رکورد دار اسیدپاشی در جهان محسوب می‌شه!
دقت کنین که این آمار فقط مربوط به یک شهر از شهرای انگلستانه، نه کل کشور انگلستان.
منبع این آمار   CNN
هستنش... آره CNN، گاهی اونام علیه خودشون گواهی میدن، به قول طلبه ها: «و الفضل ما شَهِدَت به الأعداء»

جالبه بدونید در ایران از سال 84 تا  93 (یعنی تقریبا 10 سال) کمتر از 20 مورد اسیدپاشی رخ داده است
 منبع:خبرگزاری فارس... بله! امپراطوری رسانه که میگن، یعنی این... یعنی 454 کم تر از 20 هست... یعنی اتفاقی که توی مملکت ما میفته مثل یه بمب هیدروژنی توی دنیا صدا میکنه، اما اتفاقای اونا طبیعیه...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

میزگرد فلسفه

میزگرد فلسفه شناسی

با حضور آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، آیت الله حسن ممدوحی، و استاد غلامرضا فیّاضی

چکیده

این گفت وگو، به رمز و راز محدودیت مکاتب فلسفه اسلامی و تنوع مکاتب فلسفه غربی می پردازد. مکاتب فلسفه اسلامی عمدتا منحصر به مکتب مشائی،اشراقی و حکمت متعالیه است.

اما در غرب، فلسفه هایی که در اروپا مطرح می شد، صرف نظر از اختلافات و کشمکش هایی که با کلیسا داشتند، بیش تر صبغه مشّائی داشت و از کتاب های ابن سینا گرفته شده بود. فلسفه توماس آکوئیناس از آن جمله است. پس از دوران رنسانس، مبانی فلسفی به طور کلی زیر سؤال رفت و گرایش های مادی مطرح شد و کم کم مکاتب ماتریالیستی پدید آمد.

از این رو، چون در جوامع غربی، اختلاف فلاسفه در مبانی و بین اثبات ماده و ماورای ماده بود، مکاتب فلسفی زیادی گسترش پیدا کرد و فلسفه ها بیش تر فرد محور شدند، ولی در عالم اسلام چون فلسفه در خدمت دین بود، اختلافات بیشتر در روش ها بود و تفاوت سه گرایش عمده فلسفه اسلامی در روش آنهاست، بر خلاف مکاتب فلسفه غرب که علاوه بر اینکه به روش واحدی پای بند نیستند، در مسائل هم دچار اختلاف و پراکندگی اند. در عین حال، آشوب فکری در فلسفه غرب که نتیجه دو عامل، کنار گذاشتن منطق، به ویژه منطق ارسطویی و رها کردن مبانی دین بود، از جمله عوامل تکثر مکاتب فلسفی غربی است.

کلید واژه ها:

حکمت متعالیه، فلسفه اشراق، فلسفه مشّاء، فلسفه اسلامی، فلسفه شناسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

عدالت آموزشی

گویند در بعضی مدارس بالا شهری شهریه بعضا به ۲۰ میلیون میرسد.
این  بچه های بالاشهریِ نون و ماست ندیده ی گوگول مگولی و این دردانه  های تر و تازه و تپل مپلی و شاد و شنگول و این ژِندارانِ پدرسلفی بگیر به موجب آنکه صاحب الاموال کثیرِ إن شاء الله حلال هستند از بهترین امکانات تعلیمیه و زبده ترین معلمان تحصیلیه و از گاج و قلم چیِ تنظیمیه  برخوردار میشوند و همین اطفال گرامی؛که البته جانم به قربان بلوغ و نبوغشان باشد از روی استعداد به ارث رسیده ؛در کنکور هم به کسب رتبه های سفلی و مدارج علیا نائل میشوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین

چرا مبارزه در سوریه؟؟؟؟؟!!!!!!! (مقاله مدافعان حرم حجت الاسلام استاد عبدالله مجدمی)

بسم الله الرحمن الرحیم

    شاید این سوال برای بسیاری حداقل یک بار در ذهنشان مطرح شده باشد. شایدم خیلی ها بر علیه اسلام و نظام مقدسمون از اون استفاده می کنن و به بهانه ی ایران و ایرانی می گن که آقا ما کلی توی کشورمون فقیر و نیازمند داریم، ما کلی مشکل توی کشورمون داریم؛ واسه چی بریم توی سوریه و عراق بجنگیم؟!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حِ شین