بسم الله الرحمن الرحیم

    مقوله ی وحدت اسلامی یکی از مهمترین مسائل امروز ماست که بارها و بارها از طرف مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته مورد تأکید قرار گرفته است و از جمله نقاط حساسی است که دشمن بی پرده انگشت تأکید بر آن نهاده، شیعه و سنی را به جان یکدیگر انداخته است. از طرفی برخی معاندین و مغرضین و برخی جاهلان چه در داخل و چه در خارج فریب این تزیین شیطان بزرگ را خورده و هیزم برای این آتش اختلاف خانمان سوز مهیا می کنند. «و زیَّن لهم الشیطان أعمالهم»

    شیعه و سنّی باید بدانند که اولین و خطرناکترین دشمن آنان صهیونیسم، آمریکا و مستکبران عالم هستند و تا آن ها هستند، اسلام و مسلمین روی خوش به خود نخواهند دید. نابودی استکبار از اصول اصیل ماست و ذره ای از آن عدول نخواهیم کرد و تا نابودی اسرائیل از پای نخواهیم نشست.
    در این رابطه اما، استاد جلیل القدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین عبدالله مجدمی مقاله ای تحت عنوان «وحدت اسلامی در روایات» را به رشته ی تحریر در آورده اند که به مذاق بسیاری خوش نیامده است. ناگفته نماند این مقاله چند سال پیش در مصلای شهرک آیت الله طالقانی از توابع شهرستان بندر ماهشهر توزیع شد و الحمدلله یک مقاله ی موفق و مسأله ساز بوده است و حوزه ی علمیه ماهشهر و امام جمعه ی شهرستان ماهشهر و شهرک آیت الله طالقانی و برخی پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری نیز ذیل این مقاله را امضا کرده و در امتیاز آن شریکند.
    دانلود مقاله ی «وحدت اسلامی در روایات» استاد عبدالله مجدمی